Cuma, Kasım 20, 2009

mürekkep kahve

- kahveniz.
- teşekkür ederim.
- elinizde kitap görünce kahve kesin sizindir dedim içimden. yanılmamışım. ben kitap delisiyimdir de.
- ne güzel.
- burada okumak zor olur, gürültülü burası.
- sadece göz atıyorum.
- size bir tavsiye, kitapların konusunu öğrenmek isterseniz arkasını okuyun. ben hep öyle yapıyorum (kitaba uzanıp arkasını gösteriyor).
- oh... (oh be birader)


okumadan kitap eleştirisi diye bir bölüm vardı şizofrengi dergisinde. fatih altınöz yazıyordu. kitap olarak da yayınlandı. görürseniz arkasını okumadan geçmeyin. hatta alın, gidin starpaks'a oturun. bu sene de yaklaşan kurban vesilesiyle konsept değişmiş, kap kacak kırmızı olmuş. we wish you a merry kurban.

the books - smells like content
[silindi]

mesajlara şarkı ekleme konusunda ilham kaynağım tabii ki tom verlaine. onun kadar iyi kıvıramıyorum bu işi, o başka. kendisine teşekkürü borç bilirim. şerif yakalayana kadar devam.

Hiç yorum yok: